آخرین اخبار :
دوشنبه، 26 شهریور 1403
فهرست
دسترسی آسان
  • president
  • president
  • president
  • سامانه تدراکات الکترونیکی دولت
  • آخرین خبر ها
    مطالب پر بازدید

    جلسه معارفه شهردارجدید ترک برگزار شد

    توسط : admin
    تاریخ : 28-06-1400, 20:36
    بازدیدها : 309
    جلسه تودیع و معارفع شهردار جدید شهرترک با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه برگزار شد.


    دکتر محمد رضا مشایخی با حضور در آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهر ترک گفت: مردم این بخش از محل خودیاری و تسهیلات کم بهره در اجرای پروژه های عمرانی مختلف از جمله مقاوم سازی و نوسازی مساکن؛ راه و آب و همچنین نوسازی و احداث مدارس کمک شایانی به توسعه و عمران شهری و روستایی نموده اند که نوسازی ۶۰ درصدی خانه های روستایی و شهری از جمله آنهاست.

    مشایخی با تصریح بر ظرفیتهای فراوان در بخش کندوان ظرفیت بومی؛ محلی از جمله مشارکت مردم بخش را تسهیل کننده بسیاری از امور عنوان نموده و افزود: پویایی مردم بخش راه را برای توسعه هر چه بیشتر بخش هموار و جهشی تر می کند.

    فرماندار ویژه میانه در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش اکبر میرجلالی شهردار قبلی شهر ترک برای علی تقی پور در سمت شهردار جدید ترک آرزوی توفیق نموده اظهار امیدواری کرد که ایشان با بهره گیری از سبقه و تجربه شهرداری خود در شهر آچاچی و تعامل و همراهی با سایر ادارات بخش و در راس با بخشداری همچنین تعامل‌و همراهی با اعضای شورای شهر بتواند گامهای موثرتری در راستای توسعه و عمران شهری بردارد.

    مشایخی بر ضرورت عملکرد متوازن و توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری با رعایت انصاف و عدالت و رعایت فنی بودن امور بنا بر فنی بودن ذات شهرداری تاکید کرد و افزود: شهر ترک در حال توسعه بوده و باید با استفاده از ظرفیت بومی و محلی بالا در این شهر به جلب اعتماد و مشارکت مردم پرداخته و فرایندهای اداری را برای مردم تسهیل کرده تا تکریم مردم نیز رعایت شود.

    فرماندار میانه لزوم پایش و رصد ویژه تمامی سکونتگاه ها و مسیرها با احتمال بروز خلاف و همچنین لزوم جلوگیری ساخت و سازهای غیرمجاز و کنترل آنها را ضروری خواند.

    در پایان حکم ابلاغ علی تقی پور شهردار جدید ترک و لوح تقدیر به اکبر میرجلالی شهردار قبلی از سوی فرماندار ویژه شهرستان اعطا شد.

    جلسه معارفه شهردارجدید ترک برگزار شد

    موضوع : اخبار شهرداری

    با ارسال نظرات ارزشمند خود ما را همراهی کنید

    پیام سیستم

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
    گزارش تصویری خبر ها